Thursday, May 19, 2016

Moga

Assalamualaikum.

Tuhan, moga engkau dapat berikan aku jawapan paling tepat untuk aku teruskan langkah sebagai seorang pelajar.
Tuhan, aku yakin dengan segala perancanganmu maka kau salurkan pilihan yang tepat melalui firasat hati.
Aku yakin jawapan yang tepat sewaktu dilema adalah rasa tenang dan tak gelisah dengan pilihan itu.
Maka aku mohon permudahkanlah jalanku ini dan berikanlah aku pertolongan.
Janganlah engkau uji aku melebihi kemampuanku.
Aku tahu engkau ada denganku :-)


Kepada rakan-rakan moga Allah memberikan kita pilihan yang tepat. Kat mana-mana kita menimba ilmu tidak penting yang penting kita belajar betul-betul. Allah tahu niat kita. Jangan la risau sangat okay? sebab kalau stres tak bagus hehe.

Semoga berjaya, awak. saya & semua.

No comments: